Hauek izan dira lehen fasean egindako eraldaketak:
- Eraldaketa digitala.
- Packaging iraunkorra.
- Biniloak lokal hutsetako erakusleihoetan.
ordiziakoazoka.eus webgune eraldatua
Eta hauek dira bigarren faserako aurreikusitakoak, udazkenetik urtea amaitu arte iraungo duenak:
-
Saltoki-gunea eraldatzea, eta horrek merkatuaren espazioa eta ingurunea fisikoki eraldatzea eta modernizatzea eskatzen du.
-
Merkataritza Gune Zentralaren inguruan berariazko seinaletika bat instalatzea, eta merkataritza-eremuan WIFI sarbide-puntuak ezartzea.
-
Azokaren webgunearen bidezko salmenta-sistema eta datuen kudeaketa: merkatuko kontsumitzaileak fidelizazio-tresna baten bidez konektatzea eta fidelizatzea ahalbidetzen duen jarduketa bat garatzea.
-
Eraldaketa Digitalerako Programa: azokako saltzaileei eta udalerriko merkatariei tresnak eta ezagutzak eman nahi zaizkie lehiakorragoak izan daitezen, eta, horretarako, programa oso bat diseinatu da saltzaileek gaitasun digitalak eskura ditzaten.